Klantenservice

https://www.funidelia.nl/panier

Is uw bestelling vertraagd?

Het spijt ons zeer dat uw bestelling niet op de geschatte leverdatum aankomt. De opgegeven geschatte datums worden in de meeste gevallen behaald, behalve voor omstandigheden buiten onze macht om zoals vertragingen bij het transport.
 
Ga naar 'uw account' voor meer informatie.
 
Als de bestelling nog niet is verzonden:
 
Controleer de beschikbaarheid voor elk item. Als er items zijn die uw bestelling blokkeren, kunt u deze verwijderen.
 
Als u, ondanks het bewerken van uw bestelling, deze nog steeds niet op tijd ontvangt, kunt u uw bestelling annuleren (zonder extra kosten).
 
Als de bestelling al is verzonden:
 
Het annuleren van de bestelling of het bespoedigen van de bezorging is niet meer mogelijk, omdat dit nu bij de koerierdienst is. Als u uw bestelling niet op tijd ontvangt, kunt u binnen 14 kalenderdagen vanaf de leveringsdatum een terugbetaling aanvragen.

Overige gerelateerde vragen en antwoorden:
Top