Alle producten hebben een geschatte levertijd, deze informatie wordt voortdurend bijgewerkt en kan veranderen als gevolg van: voorraadbeheer, logistieke operaties en nationale feestdagen (lokale feestdagen niet meegerekend). Alle levertijden zijn geschat en kunnen veranderen als gevolg van externe oorzaken. Aan het einde van uw aankoop wordt de leveringsdatum berekend, nadat u de postcode heeft ingevoerd. Sommige postcodes zijn voor de vervoersbedrijven als "afgelegen" en de levertijd kan daardoor iets langer zijn.

Let op, sommige producten hebben een langere levertijd omdat zij besteld moeten worden bij de leverancier. In het geval dat één of enkele producten besteld dienen te worden bij de leverancier, dan wordt uw gehele bestelling pas verstuurd zodra alles ontvangen is. Een bestelling wordt niet in gedeelten verzonden. U wordt hierover geïnformeerd op het moment van het plaatsen van de order.

Alle verzendingen die u voor 15.00 uur plaatst en betaalt zullen nog dezelfde dag (op werkdagen) ons magazijn verlaten. De bestellingen die na 15.00 uur worden geplaatst en besteld zullen de volgende (werk)dag worden verwerkt. Alle leveringen vinden plaats op werkdagen van maandag tot vrijdag. De op de website aangegeven leverdata zijn slechts geschatte leverdata.

Verzending via UPS

  • € 5,99 - gratis vanaf € 70,-.
  • Levering: 24 - 48 uur

* Wij leveren door heel Nederland en België. We leven ook aan de Waddeneilanden. We leveren niet aan Saba, Sint Eustatius en Bonaire.

Voor internationale leveringen, bekijk onze pagina www.funidelia.info

U ontvangt het trackingnummer per e-mail nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Klikt u op de link in uw e-mail om de bestelling te volgen.

Tevens vindt u de trackinglink van uw order in uw gebruikersaccount.

Als u geen bevestiging van de verzending per e-mail heeft ontvangen, controleer dan de geschatte leverdatum in uw gebruikersaccount.

Let op! Het bestelnummer is niet hetzelfde als het tracking nummer. Het tracking nummer ontvangt u pas van het transportbedrijf nadat uw order is verzonden.

Allereerst heeft u de mogelijkheid een ander afleveradres op te geven dan uw huisadres, waardoor het makkelijker wordt om deze situatie te voorkomen. Gebruik bijvoorbeeld uw werkadres.

Vergeet niet dat wanneer u eenmaal de bestelling heeft geplaatst, we uw verzendadres niet meer kunnen wijzigen tenzij u zelf de kosten hiervan betaalt.

Ten tweede, als de koeriersdienst niet in staat is om het pakket te leveren omdat er niemand aanwezig is, zullen zij meestal een briefje achterlaten of u bellen om een nieuwe leverdatum af te spreken. Het pakket blijft nadat de afleverpoging heeft plaatsgevonden nog 10 dagen bij het transportbedrijf aanwezig, na deze termijn wordt het retour gestuurd naar Funidelia.

Als wij om een of andere reden niet kunnen voldoen aan de leveringsdatum, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij bieden u de mogelijkheid om verder te gaan met de bestelling maar met een nieuwe leveringsdatum of om de bestelling te annuleren. Bij annulering zullen we het volledig betaalde bedrag terugbetalen.

Veel van onze producten van Officiële Licenties of van gespecialiseerde leveranciers zijn niet gevestigd in Nederland. Daardoor is er een bepaalde tijd nodig voor het transport. Wij doen al het mogelijke om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te kunnen bezorgen. Wanneer u nog vragen heeft neemt u dan contact met ons op via het contactformulier.

In uw gebruikersaccount kunt u uw gegevens terugvinden van al uw bestellingen, waaronder het verzendadres. U kunt ook uw bevestigingse-mails raadplegen.

Het transportbedrijf bezorgt gedurende de dag. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling op een bepaald tijdstip te laten bezorgen.

Wanneer uw bestelling eenmaal is geplaatst en betaald is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. Indien u nog geen bevestiging van ons heeft ontvangen neem dan contact met ons op.

Houdt u er rekening mee dat wij het adres niet kunnen veranderen naar een ander adres, dan dat u heeft aangegeven tijdens de bestelling.

Top