Van al onze producten hebben we de maten beschikbaar die onze fabrikant ons voor dat model aanbiedt. U vindt de maattabel aan de de linkerzijde naast de foto van het product.
Indien de maattabel niet verschijnt dan hebben wij geen verdere informatie over het kostuum tot onze beschikking. De maten komen dan overeen met de doorsnee maten.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Por norma general los disfraces están confeccionados en materiales sintéticos que le otorgan a los disfraces y accesorios una mayor usabilidad. En algunos casos específicos pueden variar. Puedes consultar toda la información que tenemos al respecto en la columna a la izquierda del producto en la opción "Información del Producto"
Debajo de nuestra imagen aparece un cuadro en el que te decimos qué incluye ese disfraz o complemento. Si tienes más dudas, ampliamos la información en la opción de la columna a la izquierda de la imagen “Información de producto”
U kunt bij het product uw e-mailadres achterlaten zodat wij u een mail sturen wanneer het product in de gekozen maat weer beschikbaar is. Dit kan 1 dag tot 3 maanden duren.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Veel van onze producten komen van officiële leveranciers en gespecialiseerde fabrikanten buiten Nederland. Tijd voor het internationale vervoer van de goederen is noodzakelijk. Wij streven ernaar uw bestelling in de kortst mogelijke tijd en aangepast aan het maximum aantal dagen te kunnen leveren, zoals het aangegeven staat op de webpagina.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
De bestelling kunt u gemakkelijk plaatsen via de website, door de eenvoudige stappen te doorlopen die u door het koopproces leiden. U hoeft alleen te klikken op de knop ”bestellen” bij het product dat u wilt kopen, en u zult direct naar de winkelwagen gaan. U kunt producten blijven toevoegen. Wanneer u alles heeft wat u wilt, dient u alleen de aankoop nog te voltooien. Wij staan tot uw beschikking wanneer u hulp nodig heeft bij het plaatsen van uw bestelling.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Wij beschikken over verschillende betaalmiddelen: u kunt gebruik maken van uw creditcard via ons veilige betaalplatform, met uw PayPal-account, met AfterPay, met iDeal of Miser Cash of aan de hand van een bankoverschrijving. U kunt hier meer lezen over de betaalwijzen: http://www.funidelia.nl/content/32-betaalwijzen
Wij streven ernaar dat u uw pakket ontvangt in de kortst mogelijke tijd. Deze tijd verwijst naar het maximaal aantal werkdagen.
Wij verkopen alleen online, wij hebben geen winkel die u kunt bezoeken. Echter versturen wij vanuit Spanje en leveren wij in Nederland en België binnen 3-4 werkdagen, indien het product beschikbaar is, en altijd met de garantie dat u het kunt retourneren.
Veel van onze producten komen van officiële leveranciers en gespecialiseerde fabrikanten buiten Nederland. Tijd voor het internationale vervoer van de goederen is noodzakelijk. Wij streven ernaar uw bestelling in de kortst mogelijke tijd en aangepast aan het maximum aantal dagen te kunnen leveren, zoals het aangegeven staat op de webpagina.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Op het moment dat wij uw bestelling ontvangen, zetten wij direct alles in werking zodat u zo snel mogelijk uw bestelling ontvangt. Indien u uw bestelling heeft bevestigd en staat in het stadium “ Verzonden naar Logistiek” is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen. U kunt uw bestelling nog annuleren op voorwaarde dat de bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Eenmaal dat het pakket is verzonden, is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen. U kunt contact opnemen met het transportbedrijf GLS: 0900-111 6660 voor Nederland of +32 (0)2 55 66 211 voor België (€ 1,- per gesprek). Indien het pakket nog in afwachting van verzending staat, zullen wij proberen het adres te veranderen.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Zodra u het pakket van ons heeft ontvangen, wordt de factuur automatisch gegenereerd. U kunt de factuur downloaden vanuit uw account en zo vaak afdrukken als u wilt.
Sommige artikelen hebben een langere levertijd dan 3-4 werkdagen. Het is mogelijk dat wij in afwachting zijn van uw bestelling van de leverancier. U kunt de status van uw bestelling nagaan in uw klantenaccount via deze link. Wanneer u een e-mail heeft ontvangen die aangeeft dat uw bestelling is verzonden, gelieve dan direct contact op te nemen met het transportbedrijf met de gegevens die wij u hebben verzonden per e-mail.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Het is mogelijk dat één of meer van de geselecteerde items niet verzonden kunnen worden door problemen met de voorraad. Dit kan komen door een probleem met het product of dat wij niet kunnen voldoen aan de gevraagde levertijd. U kunt hierover contact met ons opnemen indien u dit wenst of u kunt een nieuwe bestelling plaatsen.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
In uw account kunt u alle gegevens bekijken van alle voorgaande bestellingen, inclusief het afleveradres. U kunt ook de door ons gestuurde bevestigingsmails raadplegen.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Deze levertijd is omdat wij dit artikel momenteel niet op voorraad hebben. Wij moeten het bestellen bij de fabrikant, zodoende heeft het artikel een bepaalde levertijd.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Deze levertijd is omdat wij dit artikel momenteel niet op voorraad hebben. Wij moeten het bestellen bij de fabrikant, zodoende heeft het artikel een bepaalde levertijd.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Het transportbedrijf waar wij mee samenwerken, levert van ma- vr van 9:00 h - 17:00 h. Het is niet mogelijk om een specifieke tijd af te spreken.
Het transportbedrijf zal een notitie achterlaten zodat u contact met hen kan opnemen om een nieuwe levering af te spreken.
Sommige artikelen hebben een langere levertijd dan 3-4 werkdagen. Het is mogelijk dat wij in afwachting zijn van uw bestelling van de leverancier. U kunt de status van uw bestelling nagaan in uw klantenaccount via deze link. Wanneer u een e-mail heeft ontvangen die aangeeft dat uw bestelling is verzonden, gelieve dan direct contact op te nemen met het transportbedrijf met de gegevens die wij u hebben verzonden per e-mail.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Wanneer u de maat of het model wilt ruilen, dient u een retourzending aan te vragen en de stappen te volgen in de sectie Retourneren. Vervolgens kunt u een nieuwe bestelling maken met de maat die u wenst.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Natuurlijk. Indien de bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet, heeft u terugzendingsgarantie. Lees de voorwaarden en hoe u dit moet doen in de sectie Retourneren.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Gedurende het terugzendingsproces zullen wij u informeren over de status van uw pakket. Wij sturen u een e-mail wanneer wij het pakket hebben ontvangen en wanneer u wordt terugbetaald. De tijd van ontvangst en de restitutie zullen wij zo kort mogelijk houden maar uiterlijk binnen 14 dagen.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Hoewel het voor ons erg belangrijk is dat de kwaliteit van onze producten hoog is, kan het mogelijk zijn dat wij een defect niet hebben opgemerkt of is er bij het inpakken van uw bestelling iets niet goed is gegaan. Laat het aan ons weten via info@funidelia.nl en zullen wij zo spoedig mogelijk de fout herstellen.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Dat is simpel. Klik op de volgende link en we zullen u een nieuw wachtwoord e-mailen: http://www.funidelia.nl/password
In uw gebruikersaccount kunt u al uw beschikbare kortingsbonnen met hun code zien staan voor uw volgende bestelling. U hoeft alleen de kortingscode in te voeren bij de volgende aankoop om gebruik te maken van de korting.
U hebt het recht op grond van de Wet Bescherming van Persoonsgegevens (LOPD 15/1999) om uw account te verwijderen of om aanpassingen te doen. Natuurlijk kunt u wijzigingen aanbrengen, gegevens corrigeren of informatie verwijderen die u heeft opgegeven. U kunt dit doen vannuit uw gebruikersaccount of door ons een e-mail te sturen naar info@funidelia.nl.
Heeft u nog vragen? Contacteer ons
Stuur ons een e-mail Contactformulier
Wij trachten e-mails binnen 24 uur te beantwoorden (gedurende werkdagen)