Klantenservice

https://www.funidelia.nl/panier

Ik heb een andere maat ontvangen dan besteld. Hoe kan ik dit omruilen?

We hebben kostuums van verschillende fabrikanten, dus we passen de maten aan om ze op de website te verenigen. Dit betekent dat de nomenclatuur van de kostuummaat kan variëren in relatie tot de aangegeven maat.
Als je echter een bewijs hebt dat je de verkeerde maat hebt ontvangen, neem dan contact met ons op en vraag de retourzending aan via "" je account "" in het gedeelte over retouren of via het contactformulier (hieronder) met vermelding van:

  • Productreferentie
  • Bestellingsnummer
  • Reden ("Ik heb een andere maat ontvangen dan degene die ik heb besteld")
  • Foto van de streepjescode van het kostuum samen met een foto van de maat

Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om het op te lossen.

U heeft 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen om deze claim in te dienen.

Overige gerelateerde vragen en antwoorden:
Top