Een bestelling plaatsen

  1. EEN PRODUCT ZOEKEN: Er zijn twee manieren om een product te vinden:
    1. Via de bovenste zoekbalk, hier kunt u zoekopdrachten invoeren (bijv. “Piratenkostuums”). De meest geschikte zoekresultaten zullen worden getoond.
    2. Zoek in het alfabetische menu op de eerste letter van de naam die u zoekt.
    3. Via de categorieën in het bovenste menu. Klik op de overeenkomstige categorie van het product dat u zoekt. Kies voor een categorie en vervolgens op de categoriepagina kunt u meerdere filters aanbrengen (geslacht, maat, feest, licentie, prijs etc. )
  2. PRODUCTSELECTIE: Wanneer u eenmaal een product heeft geselecteerd kunt u vervolgens nog kiezen voor bijvoorbeeld de maat en de kleur.

    U kunt ook toebehoren toevoegen aan het procuct. Deze worden aanbevolen op de productdetailpagina. U kunt ze gemakkelijk toevoegen door te klikken op de button: "toevoegen". Ook kunt u op dezelfde manier accessoires toevoegen.

    U dient op de knop "bestellen" te klikken om de producten toe te voegen aan uw winkelwagen, indien de artikelen beschikbaar zijn.

    Wat betreft de beschikbaarheid van de producten, sommige producten zullen worden weergegeven als beschikbaar of uitverkocht. Er zal een geschatte leverdatum worden aangegeven bij ieder product en verschillend per leveringswijze. Wanneer producten uitverkocht zijn dan kunt u uw e-mailadres achterlaten zodat wij u ervan op de hoogte zullen brengen wanneer het product weer beschikbaar is.

  3. WINKELWAGEN & CHECK OUT: Na het klikken op de bestelknop bevindt u zich in de eerste stap van de winkelwagen. Hier heeft u de volgende mogelijkheden:
    1. Verder winkelen, klik op de knop ¨ik wil verder winkelen¨ en u gaat terug naar het zoeken van producten.
    2. Verder gaan met het verwerken van de bestelling: klik op de button verder met veilig bestellen.

    In de volgende stap kunt u kortingscoupons invoeren (indien u die heeft), uw gegevens invoeren en de leveringswijze kiezen.

    Nadat u heeft geklikt op "verder met veilig bestellen" komt u terecht op de pagina waar u uw gegevens kunt invullen. Hier kunt u uw gegevens invoeren wanneer u een nieuwe klant bent of uw e-mailadres en wachtwoord ingeven wanneer u al geregistreerd bent.

  4. BETAAL- EN VERZENDMETHODEN: Wanneer u uw gegevens heeft ingevoerd gaat u verder naar de pagina met Verzend- en Betaalmethoden.

    U kunt hier de verzendwijze kiezen aan de hand van de mogelijkheden met locatie en de leveringstermijn.

    U kunt tussen verschillende betalingswijzen kiezen zoals creditcard, Paypal, bankoverschrijving, iDeal of MisterCash. Voor meer informatie over de betaalmethoden, klik hier.

  5. BESTELBEVESTIGING: U krijgt een bevestiging van uw bestelling te zien.

    U zult ook een e-mail ontvangen met een bestelbevestiging en met het ordernummer erin. Wanneer we uw bestelling zullen verzenden ontvangt u een trackingnummer zodat u kunt volgen waar uw bestelling zich bevindt.

Heeft u nog vragen? Contacteer ons

In de winkelwagen zult u een ruimte vinden onder het subtotaal onderaan de pagina om een kortingscode in te voeren. In deze zin staat: Coupons en kortingen invoeren. Klik op Invoeren, voer de code in en klik op "OK".

Afhankelijk van het aantal personen is het mogelijk om kortingen te krijgen. Contacteer ons via het contactformulier  of stuur een e-mail aan info@funidelia.nl om na te vragen hoeveel korting u kunt krijgen.

Wanneer u regelmatig als bedrijf bij ons bestelt dan kunt u beter contact opnemen met de zusteronderneming van Funidelia, Funizone of neem contact op via het contactformulier 

Wij zijn een online winkel en daarom bestaat er geen mogelijkheid om een pakket op te halen in een winkel. Wij kunnen al bezorgen vanaf een levertijd van 24 tot 48 uur en u heeft altijd retourgarantie.

U kunt uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren zodra u uw bestelling heeft geplaatst. Indien de bestelling een product bevat dat niet voorradig is dan kan de bestelling worden geannuleerd zolang de bestelling nog niet is klaargemaakt voor verzending. U heeft er recht op uw besteling te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Zodra u het pakket van ons heeft ontvangen, wordt de factuur automatisch gegenereerd. U kunt de factuur downloaden vanuit uw account en zo vaak afdrukken als u wilt.

Het is mogelijk dat één of meer van de geselecteerde items niet verzonden kunnen worden door problemen met de voorraad. Dit kan komen door een probleem met het product of dat wij niet kunnen voldoen aan de gevraagde levertijd. U kunt hierover contact met ons opnemen indien u dit wenst of u kunt een nieuwe bestelling plaatsen.