Klantenservice

https://www.funidelia.nl/panier

Ik heb een defect product ontvangen.

Het spijt ons dat u uw bestelling niet in perfecte staat heeft ontvangen, we kunnen deze in deze staat van de fabriek hebben ontvangen of het is mogelijk beschadigd tijdens het transport. Neem contact met ons op om een ​​retour aan te vragen via uw account en geef de reden op in de retoursectie, of gebruik het onderstaande contactformulier. Geef of voeg het volgende toe om het proces te versnellen:

  • Productreferentienummer en geleden schade
  • Bestelnummer
  • Een foto van de schade, evenals een afbeelding van de tag of barcode van het kostuum.

Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.

Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, zullen we het volledige betaalde bedrag voor het artikel retourneren, exclusief verzendkosten, of als het artikel nog beschikbaar is, sturen we u een nieuw product. U heeft 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen om deze claim in te dienen.

** Belangrijk: het is verplicht om ons op de hoogte te stellen van het productdefect en uw voornemen om het terug te sturen voordat u de goederen naar ons terugstuurt. Als u dit niet doet, kan de retour worden afgewezen.

Overige gerelateerde vragen en antwoorden:
Top