Verzendingen

Alle verzendingen die u voor 16.00 uur plaatst en betaalt zullen nog dezelfde dag (op werkdagen) ons magazijn verlaten. De bestellingen die na 16.00 uur worden geplaatst en besteld zullen de volgende (werk)dag worden verwerkt. Alle leveringen vinden plaats op werkdagen van maandag tot vrijdag. De op de website aangegeven leverdata zijn slechts geschatte leverdata.

Standaard verzending via GLS

  • € 5,99 - gratis vanaf € 100,-.
  • Levering: 3 tot 4 Werkdagen

Express verzending via DHL

  • € 9,99 - Gratis is niet mogelijk
  • Levering: 24 - 48 uur

* Let op, sommige producten hebben een langere levertijd omdat zij besteld moeten worden bij de leverancier. In het geval dat één of enkele producten besteld dienen te worden bij de leverancier, dan wordt uw gehele bestelling pas verstuurd zodra alles ontvangen is. Een bestelling wordt niet in gedeelten verzonden.

** Wij leveren door heel Nederland en België. We leven ook aan de Waddeneilanden. We leveren niet aan Saba, Sint Eustatius en Bonaire.

*** Voor internationale leveringen, bekijk onze pagina www.funidelia.info

U hoeft simpelweg alleen uw trajectnummer in te voeren op onze pagina van de koeriersdienst (afhankelijk van de gekozen verzendmethode). U ontvangt het trackingnummer in een e-mail nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

Let op! Het bestelnummer is niet hetzelfde als het trajectnummer. Het trajectnummer ontvangt u pas van het transportbedrijf nadat uw order klaar is voor verzending.

Indien u uw bestelling niet binnen 5 dagen ontvangt neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een e-mail via info@funidelia.nl

Allereerst heeft u de mogelijkheid een ander afleveradres op te geven dan uw huisadres, waardoor het makkelijker wordt om deze situatie te voorkomen. Gebruik bijvoorbeeld uw werkadres.

Ten tweede, als de koeriersdienst niet in staat is om het pakket te leveren omdat er niemand aanwezig is, zullen zij meestal een briefje achterlaten of u bellen op een nieuwe leverdatum af te spreken.

Als u denkt dat het moeilijk zal zijn om u te kunnen bereiken, laat het ons weten in het gedeelte "toelichting" wanneer u uw bestelling plaatst. Op die manier kunnen we proberen de beste manier te vinden om uw bestelling af te leveren. En natuurlijk kunt u altijd een mobiel nummer opgeven, zodat we gemakkelijk met u in contact kunnen komen in het geval dat er leveringsproblemen ontstaan.

U kunt ook altijd contact op nemen met de koeriersdienst, we laten u altijd weten welk bedrijf uw bestelling zal leveren.

Vergeet niet dat wanneer u eenmaal de bestelling heeft geplaatst, we uw verzendadres niet meer kunnen wijzigen tenzij u zelf de kosten hiervan betaalt.

Als wij om een of andere reden niet kunnen voldoen aan de leveringsdatum, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en geven wij u de mogelijkheid om verder te gaan met de bestelling met een nieuwe leverdatum of de bestelling te annuleren met als gevolg een volledige terugbetaling van het betaalde bedrag.

Veel van onze producten van Officiële Licenties of van gespecialiseerde leveranciers zijn niet gevestigd in Nederland. Daardoor is er een bepaalde tijd nodig voor het transport. Wij doen al het mogelijke om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te kunnen bezorgen. Wanneer u nog vragen heeft neem dan contact met ons op via het contactformulier.

In uw gebruikersaccount kunt u uw gegevens terugvinden van al uw bestellingen, waaronder het verzendadres. U kunt ook uw bevestigingse-mails raadplegen.

Het transportbedrijf bezorgt tussen 9:00 en 18:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling op een bepaald tijdstip te laten bezorgen.

Wanneer uw bestelling eenmaal is geplaatst en betaald is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. Indien u nog geen bevestiging van ons heeft ontvangen neem dan contact met ons op.